ICE COLD



Vi köpte oss 9 fiskar idag, dom ser ut att trivas i det nya hemmet, sen blev det en sväng på stan för att försöka hitta något på rea, men som sagt, alla storlekar som är kvar är bara M,L,XL, och det är inte min strl precis, så jag får nöja mig med parfymen och lite smått och gott jag köpte till hemmet..vissligen har jag redan köpt på mig lite kläder, fast lite till är ju ingen stor skada skedd! höh!

Nu blir det kaffe efter den goda maten vi tilllagade, sen blir det att fortsätta kolla på sex and the city,
åh va jag älskar det..
Tomorron kommer mamma och pappa hit en sväng och hälsar på, innan det hade jag tänkt att ta mig en lång promenad och STOR städa, så imorgon kommer min kropp måbra..like always!


HÄR SKRIVER VI
Postat av: karin

hehe aa men ska man vara i mantorp så får man nog skaffa sina egna raketer:P, det är nog rätt dött där skulle jag tro:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback